Tuesday 5 June 2012

Menang Contest Fruitale Cinta Hatiku

hai hai captain!


Semalam otw balik dari Shah Alam, (baru lepas hantar dissertation proposal ). Tengah-tengah driving tgk ada 3 misscall dr no 03-807xxxxxxx. so call balik, i taught dapat offer interview. *haha ada hati nak tukar kerja lagi*


So i dialed that number, and chinese guy answered the phone.


c = chinese guy
s = me, sarina
a = amira, fruitale executive


c: yes may i know who's speaking?
s: i'm sarina, i got three misscall from this number. May i know who's there?
c: ouhhh, i will passed ur call to my colleague.
s: ok tengs ya~!
a: cik sarina, saya amira dari fruitale. Kita nak bagitahu Cik Sarina menang tempat kedua untuk pertandingan "Cinta Hatiku"
s: aaaaaaa (gagap) thank you. So apa patut saya buat yer?
a: cik sarina kene bagitahu tema kaler perkahwinan cik sarina untuk kami buat kraftangan untuk perkahwinan cik sarina dan gambar pre wedding cik sarina. Mungkin kami nak publish kat newspaper untuk congratulate to all the winner.
s: ok (tapi saya tak ada gambar pre wedding. acane ni???)
a: nanti saya email all the details ok.
s: ok thanks a lot. bye


****click****


dapat banyak berita gembira. happy sangat sampai nak lompat lompat. Hadiah tempat kedua worth RM2000!


Hadiah Tempat Kedua bernilai RM2,000 mengandungi:-
»Wang tunai berjumlah RM500
»Hamper produk bernilai RM200
»Satu set hantaran kraf sabun Fruitale dengan tema warna pilihan bernilai RM300 
»100 set cenderahati untuk majlis perkahwinan bernilai RM1,000


baru je ingat nak pesan dengan mak belikan "berkat" dekat hanoi untuk majlis akad nikah nanti. (mak saya nak pergi ke hanoi, 2 weeks before kawen) Tapi dah dapat ni memang rezeki la! So boleh save duit lagi. Alhamdulillah :)

tapi sekarang masalah kecil saya, tak ada gambar pre-wedding. So saya teringat gambar majlis tunang saya. Ada la sekuntut dua yang macam ala-ala pre-wedding. Saya bagi gambar bawah ni. Gambar perut Mr S yang nak terkeluar ni :)




p/s: pink purple is the color. Jeng Jeng Jeng

No comments:

Post a Comment