Tuesday 5 November 2013

Rompers, Fisher Price Rocker, Shake & Take, Press & Chop

Sekarang ni saya seronok sangat. Seronok berniaga. Saya start mulakan business online last months. As to date, duit modal dah hampir dapat pulangan semula.

Paling seronok bila client happy dan sy lagi happy sebab dengan setiap pembelian saya akan dermakan RM1 ke pembinaan Surau Insaniah Kajang Hillpark di tempat saya menetap. Semoga pembeli dan peniaga sama-sama dapat berkat. 

Barang yang saya jual, paling HOTTTT sekali

FISHER PRICE ROCKER - only RM180 (inclusive postage)

Rocker ni harga dekat toy r us adalah RM350++ padahal barang yang sama saja. Features rocker ni ada calm vibration with reclining seats, ada rattles yang boleh develop baby movement. Bagus. Aaisyah si kenit ada satu. Hadiah dari nenek saudara husband saya.


Fisher Price Rocker worth to buy
 I jual jugak POP CHEF RM35 inclusive postage.ni. happy sangat guna benda ni. Nak deco cookies, buah and pizza topping guna ni mmg best. Memang boleh creative abesla. Murah pon murah. 
RM 35 inclusive postage

ada 6 shapes. push and pop then tadaaa


 Lagi satu hot item, Press and Chop RM 35 inclusive postage.. Boleh grating cheese bila buat macaroni tuh kan. Chop lagi tomato dan macam-macam lagi. Kerja jadi mudah. ni pon murah. 


RM 35 inclusive postage


Lagi satu hot item, Al Quran Apple Learning. Bagus sangat, ada azan, ada doa-doa harian, Surah AlQuran dan ada lighting yang menarik. Baby dengar pon tenang saja. Ini pon only RM35 inclusive postage. Ada 3 color menarik.







Kami buat jugak COD kat Serdang/Kajang/Bangi/Cyberjaya.
Nak tengok barang yang menarik. mai like page FB kami.


Jom shopping dengan kami!



No comments:

Post a Comment