Monday 28 April 2014

Fulfilling my cravingss: Nutmeg, Bangsar Village

Hi,

Last week was a hectic one. penat gila i tell you. I busy kerja, back to bakc event. Bukak booth dekat Menara PJH untuk my department. Tapi the best part i kenal ramai orang untuk berniaga. Best betul.

Since penat, request dengan Mr S nak makan manis-manis sampai potong kaki. As usual, he will surely fulfilled my cravings. Thanks dear.

Aaisyah macam biasa, paling busy tengok menu. Paling banyak menjerit & tak nak tangkap picture elok-elok dengan mummy. tak apalah, janji aaisyah happy dapat keluar.

























Pavlova with lemon & strawberry syrup. 

 Eton mess.

Belgian waffle with vanilla ice cream, dark choc n hazelnut ganache.

Aaisyah takut-takut dengan dinosaur. padahal suka.

help me ady help meeee!

No comments:

Post a Comment