Friday 13 June 2014

Best friend forever

Sekarang,
Di hospital. Tiba-tiba, aku rasa sunyi. Tengok anak tidur. Suami pon tidur. Aku rasa lega. Sebab dpt melepaskan lelah lepas seharian melayan ragam Aaisyah Sofea yang demam. Tapi sepanjang aku dalam hospital, aku teringat kat seseorang. Seseorang yang kata, tak kira apa kita kawan sampai mati. Apa-apa jadi, friends forever. Tapi, semenjak Aaisyah masuk hospital. Tak ada pulak call, tak ada pulak sms, whatapps. Nak kata tak tahu, kat fb aku. Orang yang kurang rapat dgn aku pon boleh pm aku. Whatapps aku. Busy mungkin. Yela, semua orang ada kehidupan masing-masing. Aku pon kena paham. Tapi tipulah dalam hati kecil kau tak terasa. Tak apalah, so lesson learnt. Best friend forever is just a word. So, an advise for Aaisyah, kawan ni hanya sementara even awak cakap "dia bff aaisyah amy" tengoklah bila masing-masing dah berkeluarga. Still macam tuh lg tak. So moral of the story, utamakanlah adik beradik. Eh?? Aaisyah nak dapat adik ke?? Biarlah rahsia,,,,,

Xoxo, 
Sarina S

No comments:

Post a Comment