Thursday 17 July 2014

Happy 2 years anniversary!

Salam ramadhan semua. 
Alhamdulillah, dah 16 hari kita berpuasa. Semoga semua amal ibadat kita dibulan ini diberkati Allah swt & pada masa yang sama jangan lupa berdoa untuk saudara Islam kita di syria, iraq, gaza, myanmar yang diseksa oleh musuh Islam. 

Sebenarnya, sehari sebelum 1 Ramadhan tahun ni adalah ulangtahun perkahwinan saya yang ke-2. Still baby steps tapi saya syukur rumah tangga kami aman damai walaupon ada angin-angin sepoi melanda. Kikikiki.

Saya request dengan encik suami, saya nak something yang saya tak pernah buat and nak makan tempat yang saya tak pernah makan. Sudah nya, ke Pavilion jugak. En. suami belanja tengok wayang (eh bukan activiti sama macam biasa ke tuh) hehe tapi tengok dekat seat gold class. 2 tickets cost us rm130! Terkejut mak hayam. Tapi org bayar kita diam jela. Apa yang best duduk gold class ni, buat kita rasa mcm #schawal. Masuk je orang greet kita nak minum apa, nak order apa. Kerusi comfy and adjustable. Kalau ada nak request apa-apa just ring a bell. Tapi paling best, ada selimut. Pulak tuh tgk cite Maleficient, amik kau menangis beria-ria. 

Pastu, cari kasut raya encik suami. Serius susah betul. Masuk semua kedai last2 kat clarks juga jadi pilihan hati :)) sampai 2 jam cari kasut dia. Patah kaki tapi berbaloi.

I pon beli kasut tapi sekali try terus beli. Nampak sapa lagi details?? Padahal i terus jumpa kasut yang selesa. Hewhewhew.

Lepas tuh, kami terus gi bangsar sbb makan kat pavilion cam tak best. Tak resto yang berkenan dihati. So pergi makan dekat kedai ni. The Daily Grind. Memang sedap. Serius tak tipu!



Till next update. 

Love,
Sarina S

No comments:

Post a Comment